9 JULI

Just nu känns de som jag har världens tråkigaste jobb... Absolut ingenting att göra.. Att man inte blir galen!!! Nog för att de kan vara skönt att ta de lugnt på jobbet ibland men inte så här lugnt.. Helt tokig blir jag! Å det gör juh inte så man blir piggare heller precis! =P Tur att jag har en dator i alla fall!

Har juh helt glömt att skriva att jag va inne på Liseberg i måndags! (glömt att skriva om de mesta nu för tiden känns de som=P) Va  å kollade på EMD med massa trevligt folk!! Men med min vanliga tur så regnade det en timma på kvällen och självklart va de under den timmen dom uppträde =P Helt pisseblöt! Men som tur va fick vi åka sprotbilen hem ;) Haha gryma ljudeffekter!

Igår va en helt underbar dag på Liseberg, igen =P! Men denna dagen va lite extra mysig!! Va längesen jag kände så! Tack för en underbar kväll!!

Åå min helg va helt underbar oxå!!!! Jag å Sara tog oss en liten tripp till bohus-malmön! Å herregud vilken resa! Helt underbart mysig! Och som vanligt en väldans massa skratt och tokigheter! Det går nästan inte att förklara men jag ska försöka! =P

Allt började me att jag fick snabba mej as mkt hem från jobbet för jag hade inte packat eller nått.. så packade klart allt å sen rätt upp i duschen!! Efter de ringde sara och maten va klar! Va bjuden över på middag:D Så smarrigt!! Sen va de ännu mer brottom och hem och platta håret för att sedan åka upp till bussen. Men tror du bussen kom?? NEJ.. å vi som hade massa byten att passa... Så de blev en pling till David som "gungade" oss in till kungälv på ilfart! =P haha!!!  Underbart!! Sen va bussen så klart massa sen men när den äntligen kom kunde vi slappna av igen! Lite stressigt där ett tag! När i väl va framme där vi skulle byta buss igen trodde vi inte våra ögon när bussen kom. Jag skämtade me Sara å sa kolla där kommer bussen:P  Å vist där stannaden och vi fick snällt hoppa på! att vi inte garva sönder! (Det kommer bilder så fort jag kommer hem!)  Såg ut som en liten skolbuss! haha A som sagt ni ska få se! =P 
Sen va vi äntligen framme och vi åt räkor och mös hela kvällen!! Underbart!

Lördag morgon vaknade vi av solen! Åt frukost och bikinisarna åkte på och sen va de abra att gå fram på båten och lägga sej! Där låg vi hela tiden i körde! Haha snacka om att vi blev röda =) Men vi somnade så gott! Underbart solen brände, vinden blåste så där lagom skönt och vågorna gubbade alldelses perfekt! Inte konstigt man somnade! Får inte glömma att jag badade faktiskt oxå! Helt svinkallt va de.. Men nu e första doppet avklarat! =P

Söndag åkte vi hem igen och snälla Cattis hämtade oss!! Senare på kvällen va de iväg till bovaldstrand och köpte bil till David!! =) Underbar helg helt enkelt!! Älskar dej massor Sara!!

Oj va långt de blev.. Ni förstår nog hur mkt jag har att göra på jobbet;)


Kommentera

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0