14 Juli!

Usch va de har blåst idag... Blev inget båtåk alls idag... höll på att blåsa alldeles för mkt =( Men mormor å morfar kom till oss i morrse och fråga om vi inte skulle ta en tur till freeport! Och det säger man ju självklart inte nej till =D Blev att ta på sej för en dag på freeport! Men de blev inget köpt alls faktiskt. Hitta inget som jag kände att jag verkligen ville ha så då e de lika bra att låta bli =P Jag é inte ledsen för de =) Nu ligger jag i sängen och e helt proppmätt.. Har ätit middag precis med jordgubbar till efterrätt :D Underbart, synd bara att de blåser storm ute :S Vart e sommaren??????? Iofs så e de bara min första semesterdag men ändå.. Känns som man har tröttnat på detta vädret nu!!! Rejält! Vill ha sommar och sol så man kan sola och bada !! Vill bli brun!!


Kommentera

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0